تصویر هدر بخش پست‌ها

🧸Teddy Blog🧸

به وب 🧸تدی بلاگ🧸 خوش اومدید 💙 اینجا همه چیز گذاشته میشه 🌹

Golden pearl ✨p1 👑

Golden pearl ✨p1 👑

| 𝓐.𝓡

سلام من این رمان رو تو وب لیدی باگ هم میزارم اونجا هم میتونید بخونید و شرط رو هم میتونید کامل هم اینجا هم اونجا فرقی نداره 😺

ادامه♕^_^

از زبان مرینت 

ـ سلام آقای لوکا 

ـ سلام 

ـ اومدید پرنسس ها رو ببرید؟ الان صداشون میکنم 

ـ بله،  مممنون 

رفتم یه کم تمرین کنم که دیدم صدای چند نفر بلند شده بود و من رو صدا میزدن؛ 

پرنسس، پرنسس 

رفتم به حیاط قصر که یکی رو دیدم وقتی منو دید تعجب کرد حتما همونی بود که اومده بود ما رو به شهر خودشون ببره 

رفتم سوار کالسکه شدم که با تعجب اومد جلوم

ـ ببخشید ولی این برای پرنسس هاس 

ـ خب منم پرنسس هستم

که یهو سوفی همراه خواهرام اومدن 

ـ پرنسس کجا بودید دنبالتون میگشتم

ـ ببینم چیزیت نشد خواهر کوچولو 

ـ اوه پس شما پرنسس هستین معذرت میخوام اشتباه متوجه شدم من لوکا دوپن چنگ هستم 

ـ اشکال نداره 

سوفی با یه لباس کهنه اومد و جلوم گرفت 

ـ پرنسس اگه بشه این رو بپوشید تا کسی متوجه نشه شما پرنسس هستید خواهراتونم پوشیدن 

ـ باشه وقتی رسیدم اونجا میپوشم همین لباس خوبه 

ـ ولی این پسرانه.... 

ـ اشکال نداره خانم سوفی وقتی اونجا رسیدیم میپوشن 

ـ باشه 

سوار کالسکه شدیم و حرکت کردیم البته به لطف خواهرام توقف هایی داشتیم اولش که بخاطر سگ خواهرم بود دومی هم که بخاطر اینکه خواترم یه گیاه کمیاب دیده بود که بلاخره رسیدیم 

ـ خب رسیدیم اره درسته یه کم کوچیکه ولی اینجا یه خونه بزرگ به حساب میاد خونه ما کوچک تر بود اینو پدرتون برامون فراهم کرد 

ـ برامون؟ 

ـ منظورم شما و خواهرم و خودم بودید 

ـ پس شما خواهر هم دارید؟ 

ـ اگه نمیخواید.... 

ـ معلومه که میخوایم مگه نه مرینت 

ـ ها اره 

رفتیم داخل که به دختر عینکی اومد سمتمون و تعظیم کرد بدون احوال پرسی رفتم جلو 

ـ اتاق من کجاس؟ 

ـ عم البته چون اتاق اینجا فقط سه تاس باید دو نفری بخوابید البته پدروتون چهارتا تخت معمولی بهمون داده یعنی پولش رو داده 

ـ اها پس که اینطور من میرم یه اتاق لباسم رو عوض کنم

ـ اره خو لباستون پسرانه اس 

به عقب نگا کردم ودرست تو چشماش زل زدم: مشکلی باهاش داری؟  

ـ نه نه معذرت میخوام (سرشو خم کرد) 

رفتم تو یکی از اتاقا و لباسم رو عوض کردم که یهو فلورا اومد جلو 

ـ خواهر زیاده روی نکردی؟ 

ـ نه، اگه مشکلی باهاش داری برو از طرف من ازش عذرخواهی کن 

ـ خب خودت عذرخواهی کن 

هیچی نگفتم و از اتاق خارج شدم و به بیرون رفتم تا کمی این دور و بر رو نگا کنم 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2360 کاراکتر 

اینم از پارت اول تو پارت دوم قراره با بقیه شخصیت ها اشنا شید 🩷

شرط: 10 لایک و 5 کامنت بدون کامنت های من

بای 👋🏻❤