تصویر هدر بخش پست‌ها

🧸Teddy Blog🧸

به وب 🧸تدی بلاگ🧸 خوش اومدید 💙 اینجا همه چیز گذاشته میشه 🌹

معرفی انیمه 🩵

معرفی انیمه 🩵

| 𝓐.𝓡

ادامه عزیزان

 انیمه نوکوتان دوست گوزن من
انیمه My Deer Friend Nokotan

ژانر: کمدی
کارگردان: ماساهیکو اوتا
صداپیشه‌ها: مگومی هان، ریو تسوچیا و ساکی فوجیتا
شرکت سازنده: Wit Studio
تاریخ انتشار: ۷ ژوئیه ۲۰۲۴- ۱۷ تیر ۱۴۰۳
میانگین امتیازات My Deer Friend Nokotan در IMDB: ۶/۹
انیمه محبوب بعدی تابستان امسال نوکوتان دوست گوزن من است که فضایی شاد و البته کمی مضحک دارد و باور کنید که این مضحک بودن از جنبه‌های جالب توجه این اثر است.

داستان این انیمه در مورد «توراکو» است که دوست دارد گذشته تلخ و ناخوشایندش را پشت سر گذاشته و به‌عنوان یک دختر دبیرستانی شروعی تازه داشته باشد. اما وقتی دانش‌آموزی جدید به نام «نوکو» وارد مدرسه می‌شود، این زندگی ایده‌آل به خطر می‌افتد، چراکه او رفتاری غیرقابل پیش‌بینی داشته و از طرف دیگر به شکلی عجیب از اسرار و زندگی گذشته همکلاسی خود باخبر است. از نظر ظاهری هم نوکو موجودی عجیب است، چرا که دارای یک جفت شاخ گوزن است.

همراهی این دو شخصیت که یکی نهایت تلاشش را می‌کند تا عادی باشد و دیگری شخصیتی به‌واقع عجیب و غریب است، به جذابیت این انیمه افزوده است. از طرف دیگر قسمت اول این انیمه به شکلی غیرمنتظره خنده‌دارتر از دیگر قسمت‌های آن بود که در جلب توجه مخاطبان موفق عمل کرد. هرچند درادامه داستان کمی از اوج فاصله گرفته و درحالی که هنوز هم اثری کمدی است، اما از بار طنز و پتانسیل آن برای خنداندن مخاطب کاسته شد. درمجموع باید انیمه نوکوتان دوست گوزن من را اثر کمدی دانست که ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

 

پیشنهاد میکنم ببینید خیلی انیمه خوبی هست 💜